Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Κατασκευές με κουτάκια Coca Cola / Crafts with coke cans


Αξιοποιείστε τα άδεια  μεταλλικά κουτάκια και φτιάξτε ανθοδοχεία-μαγνητάκια για το ψυγείο σας !!!!!
Repurpose your empty coke cans: Make some flower vase fridge magnets !!!!!!!!



















Στην επόμενη μου ανάρτηση θα σας δείξω με φωτογραφίες πώς τo έφτιαξα .
I am going to post a photo tutorial on how to make it next time .


Για να κεντήσω σταυροβελονιά  το τζιν ύφασμα χρησιμοποίησα  καμβά ξεφτίσματος .
Για να δείτε πώς να χρησιμοποιήσετε τον καμβά ξεφτίσματος 
κάνετε κλικ  εδώ και εδώ .

I used some waste canvas to cross stitch denim .
To see how to use waste canvas 
click here and here .


Για να φτιάξω το ανθοδοχείο-μαγνητάκι χρησιμοποίησα το κουτάκι των 150ml το οποίο είναι πολύ μικρότερο από ένα μεταλλικό κουτί μπύρας (330ml).


Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια σας στην προηγούμενη μου ανάρτηση !!!!! Χαίρομαι πολύ που σας άρεσαν τα μαγνητάκια από καπάκια βάζων !!! Είχα μαζέψει πολλά μεταλλικά καπάκια (τα βάζα επειδή πιάνουν πολύ χώρο τα πετούσα στην ανακύκλωση) και αναρωτιόμουν τί να τα κάνω ώσπου προχθές μου κατέβηκε η ιδέα να φτιάξω κεντητά μαγνητάκια !!!!


Να περάσετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο !!!!!!!
Have a lovely weekend !!!!!!!!

11 σχόλια:

  1. Υπέροχη ιδέα Νίκη μου!!Πολύ χαριτωμένες οι δημιουργίες σου!
    Καλό Σ/Κ!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Νικούλα μου!!!καταπληκτική ιδέα με τα κουτάκια!!μέχρι κι εμένα βάζει σε κινητοποίηση που δεν κάνω τέτοιες κατασκευές γιατί μου φαίνεται πως δεν τα καταφέρνω,αλλά μου έκανε μεγάλο κλικ!!φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερούδια, Νικάκι με τις όμορφες ιδέες!
    Φιλιά πολλά σε σένα και το Σπυράκο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μικρό και χαριτωμένο το βάζο μαγνητάκι που έφτιαξες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δε τα είχα δει αυτά!!!!!!
    Καλά είσαι απίθανη!!!!!!
    Τα καπάκια είναι ιδανικά για μαγνητάκια!!!!!
    Να είσαι καλά Νίκη μου!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλεια!!Περιμένω να δω τις υπόλοιπες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όμορφη η ιδέα σου! Ταιριάζει πολύ με τα μαγνητάκια καπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!! Χαίρομαι πολύ που σας αρέσουν τα μαγνητάκια μου !!!!!
    Νίκη

    Thank you so much for your visit and comments !!!!! I am very glad you like my fridge magnets !!!
    Niki

    ΑπάντησηΔιαγραφή