Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Σχέδια για κεντητές σαλιάρες / Cross stitch baby bib patterns

 12 μικρά  βρεφικά σχέδια για σαλιάρες κεντημένες σταυροβελονιά
 12 cross stitch baby bib patterns



Επισκεφτείτε την ετικέτα Παιδικά κεντήματα
 Visit the label Children cross stitch patterns

       
























Aναδημοσίευση από το περιοδικό  Εκείνη .











































Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε κι άλλα σχέδια .
 Click here to see more patterns .















Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε σαλιάρες κεντημένες σταυροβελονιά σε τζιν.
Click here to see  my denim cross stitch baby bibs.



Την ανάρτηση αυτή την αφιερώνω στην φίλη Έφη που σύντομα θα ξαναγίνει γιαγιά και στη φίλη Ρένα  που πρόσφατα έγινε γιαγιά . !!!!
Έφη μου , εύχομαι να πάνε όλα κατ' ευχήν !!!!!!
Ρένα μου , πιάσε τις κλωστές σου και κέντησε στα γρήγορα μια όμορφη σαλιάρα για την Ευγενία !!!!!


Να περάσετε ένα όμορφο απόγευμα !!!!!!!
Have a lovely afternoon !!!!!!!!!


14 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Νικούλα μου!φανταστικά τα σχεδιάκια με σταυροβελονιά για τις σαλιαρίτσες με το ''καλή όρεξη''τα λαγουδάκια με το καρότο και τις κοιμησμένες γατούλες!πανέμορφα!!με το καλό να γίνει κι η Έφη γιαγιά!!!θα της χρειαστούν δηλαδή γρήγορα τα σχεδιάκια!!φιλάκια και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη, εσύ έφτιαξες το μπλόγκ για να μας σώζεις !!!!
    Τι ωραία είναι και αυτά τα σχέδια !!!! Να είσαι καλά βρε Νίκη !!!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νίκη, τι ένα όμορφο design! Όπως και την άνοιξη! Μόλις το θερμότερο μου:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα σχέδια για να στολίσουνε τις παιδικές σαλιάρες !!! Νίκη, μπράβο, πολύ καλή η ιδέα σου για δωράκια σε μωράκια !!!Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tutte le bavagli sono splendide.
    Grazie per gli schemi e auguri a nonna Effie!
    Un abbraccio Maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ομορφη καλημέρα είναι αυτή δεν θα την ξεχάσω !!!! Σε ευχαριστώ για το χαμόγελο που μου χάρισες αλλά και για τα πολύ όμορφα σχέδια που μου "σέρβιρες στο πιάτο" Ενα ηχηρό φιλί με πολύ αγάπη για μία καλημέρα!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Νίκη μου!!!!1
    Τα παίρνω κι εγώ τα σχέδια για την Ευγενία μας!!
    Τέλεια!!!
    Να είσαι καλά!!!!!1
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!!!!!!
    Thank you very much for your visit and comments !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστώ πολύ Νίκη μου, τα σχέδια κάνουν και για σεντονάκια οπότε θα τα χρειαστώ οπωσδήποτε!!!
    Φιλάκια πολλά!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα και χαριτωμένα, όπως πρέπει να είναι για ένα μωράκι!Φιλιά:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. I love the pattern and the designs. You could also try putting a snap button instead of a lace as it is much easier and also not easily pulled off.

    http://ghcbibs.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή