Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

Λουλούδια από φερμουάρ / Zipper flowers

Λουλούδια από ύφασμα και παλιά φερμουάρ
Zipper and fabric flowers

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε μερικές ακόμη δημιουργίες μου από ανακύκλωση παλιών φερμουάρ .
Click here to see some more of my recycled zipper creations .




























Στην επόμενη μου ανάρτηση θα σας δώσω οδηγίες (με φωτογραφίες) για να τα φτιάξετε .

Next time I am going to post a  tutorial (with photographs) on how to make them .


Καλό σας βράδυ !!!!!!!!
Have a nice evening !!!!!!

19 σχόλια:

  1. Aχ,ναί, Νίκη μου, να μας δώσεις οδηγίες!!!! Είναι τόσο όμορφες οι καρφίτσες σου!!!! Και αυτές και οι παλαιώτερες!
    Κι έχω αρκετά φερμουάρ που δεν ήξερα τί να τα κάνω!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Wow, I had never seen these, you're so creative! Love them! : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απίστευτα είναι! Κοίτα να δεις τι κάνεις με τα φερμουάρ! Βρε τέλεια! Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα είναι πολύ ωραία μαζί με ύφασμα !!
    Θα χαρώ να δω τις οδηγίες !!!
    Καλό βράδυ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες Νίκη μου!!! Περιμένω τις οδηγίες :)) Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα είναι όλα τους.Περιμένουμε και εμείς τις οδηγίες!!!!
    Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες οι καρφίτσες σου Νίκη μου!!Καταπληκτική η ιδέα νά τίς φτιάξεις από φερμουάρ!!
    Μπράβο σου!!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα λουλούδια με το φερμουάρ!!
    Μπράβο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κάλο βράδυ Νίκη !!!
    όμορφα τα λουλουδάκια από φερμουάρ !!!
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα και πάρα πολύ πρωτότυπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφες, πρωτότυπες, κομψές !!! Δεν παύεις να μας εκπλήσσεις Νίκη μου με τις υπέροχες δημιουργίες σου !!! Περιμένω τις οδηγίες.....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή