Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2014

Σχέδια για κεντήματα με θαλασσινά θέματα / Sea cross stitch patterns

15 σχέδια για κέντημα σταυροβελονιά με ψαράκια , αστερίες , χταπόδια , δελφινάκια ,
ιππόκαμπους, θαλάσσιες χελώνες και άλλα θαλάσσια όντα .
15 cross stitch patterns of fish , starfish , octopus , dolphins 
 seahorses , sea turtles and other sea creatures.
Είναι ιδανικά για κέντημα σε παιδικά σεντόνια και μαξιλαροθήκες , κουβερτούλες  ή σαλιάρες .
They are ideal to stitch  children sheets and pillow cases , children blankets or bibs .

Κάνετε κλικ εδώ για να δείτε περισσότερα σχέδια για κέντημα με θαλασσινά θέματα .
Click here to see more sea cross stitch patterns.

Για να δείτε περισσότερα σχέδια για παιδικά κεντήματα
 κάνετε κλικ εδώ
Click here to see more children cross stitch patterns .
















































































Μην ξεχνάτε να κάνετε  κλικ επάνω στις εικόνες για να τις βλέπετε
στο κανονικό τους μέγεθος !!!!
 Don't forget to  click on the pictures  to view the full sized image !!!!!!!


Να περάσετε μια όμορφη Κυριακή !!!!!
Have a lovely Sunday !!!!!!



11 σχόλια:

  1. Καλημέρα σου και καλώς μας σύστησες στον κεντητό θαλασσινό
    κόσμο! Τα σχέδια είναι υπέροχα, μου γεννούν την επιθυμία να περάσω την Κυριακή μου βλέποντας ταινίες Disney... και γιατί όχι, θα το κάνω ξεκινώντας από την " Άριελ την Μικρή γοργόνα"! Πολλά φιλιά και καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βρε έλειψα τόσο που καλοκαίριασε??!!!!
    χαχαχαχαχα
    Νικάκι,σε έχει κλέψει το κέντημα κι εσύ με τη σειρά σου κλέβεις τα μυαλά του κόσμου!!!
    Φιλιά πολλά,γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι γλυκούλια.
    Το ένα καλύτερο απ' το άλλο.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφα που είναι όλα Νίκη μου! Αν και θαλασσινό το θέμα σου, αγάπησα τον βάτραχο με την ομπρέλα :) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αααα, τέλεια τα σχεδιάκια, μου άρεσαν πολύ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα πολύ χαριτωμένα αυτά σχεδιάκια μου θυμίζουν καλοκαιράκι, το οποίο ομολογώ το έχω πεθυμήσει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μάς έφερες το όμορφο καλοκαιράκι μέ τα πανέμορφα θαλασσινά σχεδιάκια σου Νίκη μου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα σχόλια σας !!! Χαίρομαι που σας άρεσαν !!!! Βιάστηκα λίγο να σας θυμίσω το Καλοκαίρι αλλά είμαι Ιχθύς (ψαράκι) και έχω μια αδυναμία στα ψαράκια !!!!
    Thank you very much for your visit and for your comments !!!
    I am so glad you like them !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ωραίο θέμα...όμορφα όλα..δεν υπάρχει δελφινάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή